Malibu Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Malibu Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Malibu Beach

Door: hillebillies

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Martin lag vanmorgen rond 06.15 al in het zwembad... dhuuu ben je dan goed bij je hoofd. Ik niet hoor, probeerde nog even mijn ogen te verschieten wat uiteraard niet lukte met een kleine naast me die maar lag te draaien. Uiteindelijk zijn we allemaal maar opgestaan, lekker gedoucht en proberen een ontbijtje te scoren. Nou is dat niet echt Amerikaans want die nemen allemaal maar een hapje onderweg. Wij zijn er ook achter dat dat logisch is want die doggybags die ze overal mee vandaan nemen en s'nachts nog wegkanen, dan kan je ook geen honger hebben s morgens. Nou wij dus wel... Onbijt in het hotel kost ook een vermogen voor een paar muffins en een bakkie koffie dus op naar de Subways. Daar kan je zelf een broodje samenstellen wat nog redelijk gezond is ook. Bij de starbucks halen we voor de kinderen croissantjes.

Na het ontbijt vertrekken we richting Malibu want we willen erg graag weten waar Charley Sheen zijn 2,5 man opneemt... Onderweg door Santa Monica gereden, prachtige stranden en uit de verte de pier van Santa Monica gezien met een mega grote Kermis. Die zien we morgen wel van dichterbij. In Malibu aangekomen hebben we eerst onze auto langs het strand geparkeerd. Surfers zijn daar bezig en mijn twee mannen vinden dit super. Aangezien ik op het strand liggen geen straf vind is dit een goede optie. Het water is verschrikkelijk koud maar Niels slaat zich er toch goed doorheen. Na een tijdje besluiten we lekker langs het strand te lopen voor een prachtig uitzicht op Malibu. Tegen het middaguur gaan we weer met de auto op pad richting de Malibu Canyons. Wat een prachtig landschap en een veelzijdigheid aan kleuren en hoogtes.

Rond drieen besluiten we richting LA te gaan zodat de kinderen nog lekker even kunnen zwemmen. Het is tenslotte ook vakantie.

"s avonds nog een hapje eten, en dan maar weer naar bed. Het was werd weer niet zo laat. De kinderen konden hun ogen niet open houden en wij ook niet. Uiteindelijk was het 19.30 uur.