7e dag - Reisverslag uit Williamsport, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Williamsport, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

7e dag

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

22 Juli 2012 | Verenigde Staten, Williamsport

Vanmorgen tot rond zevenen geslapen. Lekker rustig aangedaan en ontbeten. Hierna de auto weer gepakt en richting de Hiawatha Riverboat gereden. De eerste afvaart is pas om 13.00 uur dus besluiten we in de buurt naar de bossen te gaan. We rijden ongeveer een drie kwartier alleen maar door bosrijk gebied (lijkt een beetje op de Ardennen maar dan veeeeeel uitgestrekter) Bossen, bossen en nog eens bossen. Dan komen we bij een beekje met een waterval. Kinderen vinden klauteren altijd leuk dus we gaan naar beneden richting de waterval. Niels klautert helemaal tot onder de waterval en is dus zeiknat, maar dat mag de pret niet drukken. Ook Kirsten ziet dat wel zitten, dus Niels haalt haar wel even op. Samen hebben ze de grootste pret. Na een tijdje te hebben gespeeld moeten we weer terug om de boot van 13.00 uur te halen. De rit terug is zeker weer zo mooi…..

Om 13.00 uur vertrekt dus de Hiawatha Riverboat over de Susquehanna River. Deze radarboot vaart een uur langs de uitgestrekte bossen. Het zonnetje schijnt heerlijk dus dat is goed vertoeven. Hier worden uiteraard ook weer foto´s en video´s gemaakt.

Rond kwart voor drie zijn we terug bij het hotel. Het is behoorlijk warm geworden en dus gaan we lekker bij het zwembad liggen. Rond vieren ga ik alvast douchen en kleren klaar leggen zodat we op tijd kunnen eten. Vanmiddag hebben we dat overgeslagen en een beetje gesnoept dus we hebben honger. Vanavond eten we bij TGI Friday´s wat naast het hotel ligt. Aansluitend gaan we nog een rondje lopen en koopt Kirsten een leuke roze zonnehoed voor $ 1,00.

Martin en Niels gaan in de lobby nog een beetje computeren/lezen en ik leg Kirsten alvast op bed.
Inmiddels ligt Niels ook al en zullen wij ook over niet al te lange tijd gaan.

Morgen wordt weer een lange rit van een kleine vier uur, zonder file, richting New York.