Dag 1 Hendrik Ido Ambacht - Bangkok - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 1 Hendrik Ido Ambacht - Bangkok - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 1 Hendrik Ido Ambacht - Bangkok

Door: Trudy van den Heuvel

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

21 Juli 2014 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Vanmorgen om 06:00u ging de wekker. Alles stond klaar dus we hoefden alleen te wassen en aan te kleden. Eten doen we wel op Schiphol. Rond 06:30u arriveert de taxi. Koffers erin en we gaan op weg. Het is nog best druk op de weg, echter arriveren we rond half 8. We kunnen direct doorlopen bij de skypriority en onze bagage afgeven. Bagage wordt direct doorgelabeld naar Bangkok, dus daar hoeven we in Parijs niet achteraan. We gaan snel door de handbagage check richting de KLM lounge. Helaas kunnen wij daar vanmorgen geen gebruik van maken. Dan op naar ons ontbijt. We hebben allemaal best honger gekregen. Ook gaan Kirsten en ik nog even naar de boekenwinkel. Ieder kopen we nog een boek voor onderweg.

Iets later dan gepland vertrekken we richting Parijs. Het is een korte en rustige vlucht. Martin en ik verschieten onze ogen alvast even, de kinderen zitten lekker te lezen. Tegen elf uur komen we aan op de Paris Charles de Gaulle. We hebben hier 3 uur overstaptijd, dus we kunnen rustig aan doen. We zitten lekker in de KLM lounge waar we direct lunchen. We hebben hier WiFi dus de kinderen kunnen nog even op hun iPod of iphone een spelletje spelen. Rond half twee lopen we naar de gate. Vanwege de skypriority mogen we weer als eerste aan boord. We hebben in eerste instantie een kwartier vertraging maar als blijkt dat er iemand niet op komt dagen wordt het bijna een uur. Eerst moet namelijk zijn of haar koffer weer van boord.
Rond kwart over drie gaan we dan uiteindelijk voor de tweede keer de lucht in. Het is een vlucht van 11 uur. Martin en de kinderen gaan filmpjes kijken. ik val wederom in slaap. Van die reistabletjes wordt ik altijd zo slaperig. Rond negen uur s'avonds moeten de kinderen ook gaan slapen, alleen dit lukt niet zo goed. Kirsten valt uiteindelijk wel in slaap maar Niels kan de slaap niet vatten. Uiteindelijk is hij zo moe dat hij er misselijk van wordt. Dit gaat over in spugen, het vaste ritueel. We landen uiteindeljk (+5u) de volgende dag dinsdag 22 juli 2014 om 07:00u

• 26 Juli 2014 - 17:41

Corry V Rijs:

zo de eerst 2 verslagen gelezen!was blij dat jullie goed aangekomen waren!jammer dat niels zo beroerd was joh!zielig!en dan n fietstour door bangkok!was wel druk zeker?nou geniet maar hoor!leuk met de apies?vonden ze het niet eng?of liepen ze niet los?nou ga maar eens wat eten!gr en knuf voor allemaal gr o(MA)