Dag 8 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 8 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 8 Chiang Mai

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

28 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Rond zevenen ben ik wakker, hoor de rest ook al kletsen. Er is ook al bedrijvigheid van mensen die naar het toilet moeten (gat) Ook komen ze langs met het ontbijt. We eten het op ons bed op. Het is niet veel bijzonders maar ach... Kinderen hebben liever sultanas. Na het ontbijt worden de bedden weer omgetoverd tot zitplaatsen. We gaan lekker zitten lezen, beetje naar buiten kijken, want net is hier erg mooi. Erg groen. De verwachte aankomsttijd is 09:55u. We zijn mooi op tijd. De koffers eruit en we lopen over het station naar de taxi's. Daar staat al weer netjes iemand op ons te wachten met een bordje. Het is allemaal erg goed geregeld. We rijden direct naar ons hotel. We willen graag douchen, tanden poetsen en iets fatsoenlijks te eten. Bij aankomst is er nog maar 1 kamer klaar. Geen probleem! We brengen onze bagage boven, wassen ons en gaan eerst even de stad in. Ons hotel ligt midden in het centrum. Alles op loopafstand. We komen bij de Mac terecht, zien jullie al iemand lachen, en eten wat vette zooi. Daarna zwemspullen aan en lekker even naar het zwembad. Kinderen zijn niet uit het water te slaan. Martin en ik hebben nog steeds het gevoel of dat we in de trein liggen en voelen ons dan ook steeds wegzakken. Tegen vijf uur begint het een beetje te regenen. De kinderen blijven nog steeds in het water, ze hebben kennis gemaakt met andere Nederlandse kinderen en spelen met elkaar in het water. Na het douchen gaan we eten bij een Thais restaurant. Het was lekker maar ik heb beter gegeten. In het centrum van chiang mai wordt elke avond een nachtmarkt opgezet. Vanaf 18:00u tot middernacht staat deze er. De Duvel en z'n ouwemoer kun je er kopen tegen echte bodemprijzen. Afdingen is hier sowieso een must. De kinderen kijken hun ogen uit en zien ook genoeg naar hun gading. Papa blijft z'n portomonee trekken.

• 31 Juli 2014 - 22:29

Corry:

jeetje wat een verhalen!zie jou al staan in de wc tru!! gatver .wat zijn wij dan verwend he?die trein was ook om te gillen.zie het voor me!leuk dat ze ned kinderen ontmoet hebben. hou dagelijks bij waar jullie zijn!is erg stil hoor!lex veel werken!dachten hier dat ik op vacantie was?mn auto staat steeds thuis!luc kom nu ook niet .henrico is thuis dus.vind niks aan!!mis mn prinsesje en mn grote schat erg hoor!maar fijn dat ze zo genieten!het is hier ook beetje azie hoor.de ollifanten lopen door park!het circus staat bij de sport hal! mjke is zo ziek!dr geweest .doorgestuurd voor bloed prikken en moest zn ontlasting laten nakijken op buikvirus!bloedwaarde veel te hoog 165 mag 20 zijn!!dus wat dat weer is??lex nagekeken bij dr .kan bacterie zijn in zn buik! vond niks al heel week buikpijn!dacht o jee zn opa .vader en lou die buik!maar laten we hopen dat goed komt.ga morgen even naartoe!nou ga nu even in bad en maar naar bed!!geef mn lieffies kusjes van mij en tot schrijfs! leuk steeds die foto s.zijn jullie toch beetje bij me! xxxx gr ma