Dag 8 Charleston - Jacksonville - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 8 Charleston - Jacksonville - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 8 Charleston - Jacksonville

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Jacksonville

Vanmorgen werden we pas om 09:00u wakker, Martin althans.wij moesten door hem wakker gemaakt worden. Snel gedoucht en aangekleed. Terwijl heb ik alles in de koffer gegooid en rijden we rond 09:45u naar de Walmart. Hier halen we broodjes en beleg voor het ontbijt. De kinderen eten liever broodjes dan een uitgebreider buffet in het hotel. Ik moet zeggen het Amerikaanse ontbijt stelt ook niet heel veel voor. Hierna rijden we naar Jacksonville. Het spettert een beetje onderweg en het ziet er ook best donker uit. De rit duurt ongeveer 3.45u. Rond een uur of half
1 besluiten we bij een de Tanger-outlet te stoppen. Er wordt al het e.e.a gekocht bij Tommy Hilfiger. Tevens kopen de kinderen beide al een paar Nikes. Rond half drie rijden we richting de volgende bestemming. Hier komen we zo tegen kwart voor vijf aan. Alle koffers naar boven gesjouwd en zwemkleding aan. Bij aankomst zie ik dat er een Guest-laundry op onze verdieping aanwezig is. Gelukkig, dan kan ik alvast wat wassen en drogen. Na het zwemmen gaan we douchen en naar de panda express. We hebben allemaal trek in pittig eten. Rond half 9 zijn we thuis en gooi ik er nog een wasje in. Helaas heeft de droger het begeven, waardoor er nu op de hotelkamer allemaal onderbroeken, sokken en kleding uitgestald liggen om te laten drogen.