Dag 11 Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 11 Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 11 Cocoa Beach

Door: trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

Vanmorgen lekker tot 09:00u geslapen. We blijven vandaag op het resort. Kirsten is gelukkig beter opgestaan. Aangezien ze wel wat rust kan gebruiken gaan we er vandaag niet op uit. Na het ontbijt gaan we lekker naar het strand. Prachtig mooi wit zand en het water is aangenaam. Kinderen spelen lekker in de golven. Er is wel een behoorlijke stroming, dus we letten wel op.
Rond twee uur gaan we even naar de kamer om wat te eten. Hierna gaan we naar het zwembad. Het waait behoorlijk, dus op het strand wordt je gezandstraald. Rond half vijf gaan Niels en Kirsten tennissen. Na een half uur neemt Martin het van Kirsten over. Wij gaan zwemmen en de mannen tennissen.
Na het douchen gaan we eten bij een Thai. Volgens tripadvisor moet dit een goeie zijn. Ze hebben ook sushi dus Kirsten eet erg goed. Ook Martin heeft massaman, wat hij in Thailand veel heeft gegeten. Niels kiest voor de cashew/kip. Als net onder zijn neus wordt gezet kijkt ie me al aan. Er komt een geur van af. Het lijkt wel aftreksel van vieze sokken. Ik zeg niks..... Mam proef eens zegt ie: met een uitgestreken gezicht zeg ik dat er niks aan mankeert, maar hij eet geen hap meer. Hij eet wat van mijn saté en wat witte rijst. Verder niks.
Na het eten gaan we nog even de souvenirs shops in. Ze Willem beide een groot,badlaken wat overal uitverkocht is. Een andere willen ze niet. Zo gaan we aantal shops af. Ook wordt er nog een ijsje gegeten, wat Niels wel goed uitkomt.
We zijn rond 22:00 thuis. Kirsten gaat tanden poetsen en naar bed. Als ze eenmaal ligt, gilt ze een kakkerlak op het plafond. Een joekel........ Niet normaal zo groot. Daar sta ik met twee mannen en strillend kind. Niemand die wat doet.... Dan moet ik maar.. Op een stoel staand, met een handdoek pak ik hem. Hij kraakt onder mijn handen. Ik gooi hem over het balkon naar buiten. De helden zitten binnen. Niels pakt me vast en zegt: mam je bent een held. Martin ( de grootste held wat betreft spinnen en kakkerlakken) zegt: ja ik rij jullie heel de dag rond, dus....allemaal smoesjes.