Dag 13 Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 13 Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 13 Miami Beach

Door: trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

We hebben vanmorgen tot een uur of negen op bed gelegen. Kirsten was er al eerder uit en zat op het balkon maar haar iPad. Niels kan er elke morgen slecht uitkomen. Vandaag gaan we naar Key Biscane. Hierop ligt een national park met een mooi strand. Zwemspullen, badlakens, schone kleren, snorkelspullen een hele volksverhuizing. Het is fijn dat er zo'n grote auto hebben. Alles wordt achterin gegooid en rijden maar. Maar eerst gaan we ontbijten. Het is al 10:30u eer dat we wegrijden richting de Keys. Het is ook niet zo ver rijden, ongeveer 40min. Daar aangekomen struikelen we bijna over de leguanen. Ze lopen gewoon over de paden. Het strand is mooi wit en het water is niet echt verkoelend. Vanwege de stroming blijft iedereen een beetje langs de kant dobberen. Op de punt staat een vuurtoren. Als we daarheen lopen zien we heel veel vis in het water. Aangezien ik extra broodjes meegenomen had voor de middag, hebben we nu ineens brood voor de vissen. Met brood en snorkelbril gaan de kinderen het water in. Het brood is zo op. We zwemmen, zonnen en lezen tot een uur of 15:00. Dan komen er wat donkere wolken. Aangezien we toch nog naar downtown Miami willen gaan, douchen we ons bij het strand en verkleden ons. Hiervandaan is het 20min rijden. Aan de haven in een leuk centrum met het Hardrockcafe. Daar eten we. Na het eten lopen we door net centrum. Niels ziet een mooi horloge. Hij twijfelt, dus waarschijnlijk kunnen we morgen weer