Dag 25 Kralendijk - Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 25 Kralendijk - Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 25 Kralendijk - Bonaire

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

10 Augustus 2015 | Bonaire, Kralendijk

Vanmorgen de wekker op 07:30u. Redelijk vroeg voor ons inmiddels. In het begin waren we nog wel vroeg wakker, vanwege het tijdsverschil, maar nu echt niet meer. We moeten vandaag vroeg op omdat er een duik om 08:30u gepland staat. Het is belangrijk om goed te eten van te voren. Ik neem alvast een pilletje. Kirsten kan moeilijk eten, geen trek. Ze zit ook nog heel duf voor zich uit te kijken. Niels niet, die ratelt al aan een stuk door. En eten natuurlijk, dat kan hij ook heel de dag door. Als wij Kirsten pushen om te eten, zegt ze dat ze niet helemaal lekker is. Als ik haar voel, is ze ook best warm. Maar even aankijken. Uiteindeljk eet ze 2 droge crackers en een bekertje water. We vertrekken rond 08:15u richting de duiksschool. Daaraangekomem voelt kirs nog steeds warm aan. Dit vertelt aan de instructeur en daarmee mag ze niet duiken, helaas. Er zit niets anders op dan dat ik met haar aan de kant blijf. De mannen hijsen zich in de wetsuits en krijgen de flessen om. Wederom lopen ze de straat over, het water in. Ongeveer 45min zullen ze onder water zijn. Kirsten en ik gaan dan maar langs de boulevard lopen. Na 40min zijn we terug en kunnen we filmen dat ze uit het water komen. Kirsten vind het ook heel jammer dat ze niet mee kon. Hopen dat we op Curaçao nog de mogelijkheid hebben om met z'n vieren te gaan.
Tegen 11uur zijn we terug in het resort. Eerst eten we een broodje en dwingen Kirsten toch om ook weer wat te eten. Met deze warmte is het zo belangrijk om met name te drinken maar toch ook te eten. Daarna stappen we in de auto en gaan een strandje opzoeken. Na een paracetamol en wat te eten is Kirsten ook weer wat opgeknapt. Hief gaan we snorkelen en een beetje luieren. Er lopen gewoon salamanders over onze handdoeken.
De rest van de middag blijven we bij het zwembad van net resort en gaan Martin en ik nog even snorkelen. Niet lang, want mijn tabletje was al uitgewerkt. Na het douchen hebben we lekker aan het strand gegeten.