Dag 4 van Jackson naar Yellowstone Grant village. - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 4 van Jackson naar Yellowstone Grant village. - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 4 van Jackson naar Yellowstone Grant village.

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

15 Juli 2017 | Verenigde Staten, Teton Village

We staan iets later op, maar kunnen onderweg ontbijten omdat we de avond daarvoor de spullen al ingeslagen hadden. We leggen onderweg aan bij Jackson Lake voor ons ontbijt. Met nog steeds een prachtig uitzicht op de dominante Grant Teton. Na wat foto's en een picknick ontbijt vervolgen we onze weg naar Yellowstone. We hebben een paar stops onderweg op enkele mooie plekken en arriveren lekker op tijd (14:30) op onze volgende slaaplocatie de Grant Village aan het meer in Yellowstone. Omdat we nog wat tijd over hebben gaan we naar de dichtstbijzijnde geisers de "West Thumb". We zijn sterk onder de indruk van de kleuren van het water en de algen in het water van de geisers. Een aantal stoten veel stoom af en je voelt de warme stoom langs je heen gaan als de wind jouw kant op staat. We zien zo'n beetje al kleuren van de regenboog. Naar een rondgang langs de verschillende geisers hier, gaan we weer terug naar onze lodge. Als we nog even zitten te chillen in de kamer zie we plotseling 2 Ellen ( grote herten) op het gras bij de parkeerplaats lopen. Kirsten en ik gaan naar beneden. Je kan merken dat ze gewend zijn aan mensen. We komen er redelijk dichtbij en kunnen goede foto's maken. Daarna gaan we eten in het restaurant bij het meer. Dan weer vroeg naar bed, want we willen als het even kan morgenvroeg wild zien.