Aankomst Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Aankomst Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Aankomst Los Angeles

Door: hillebillies

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

16 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een klein uurtje vertraging gingen we rond elf uur de lucht in voor een vlucht die uiteindelijk maar 10,5 uur duurde. De kinderen hebben het weer erg goed gedaan, geen een keer gezeurd hoe lang het nog ging duren of iets in die trant. Kirsten heeft zelfs nog een kleine 2 uur geslapen. We zaten lekker ruim en hadden ieder een eigen schermpje in de stoel voor ons.We konden kiezen uit zeker een 30-tal films voor jong en oud. Ik heb lekker Gooise vrouwen zitten kijken want die had ik nog steeds niet gezien. Voor de kinderen waren er ook leuke films zoals rapunzel, dik trom, narnia, happy feet en ga zo maar door, dus vervelen was er echt niet bij.

Rond eenen kwamen we aan op LAX airport Los Angeles. Wat een wirwar aan mensen. Eerst door de douane... dat neemt even wat tijd in beslag met alle formulieren, vingerafdrukken en foto's die van je gemaakt worden. Bagage was inmiddels al van de band gehaald en konden we dus direct meenemen. Toen moesten we weer achter in de rij aansluiten om weer door een controle te gaan, maar toen was het ook uiteindelijk zo ver. Op het vliegveld konden we direct onze huurauto ophalen. Eerst met de bus, want ja het is zo groot.... Aansluiten in de rij want ook hier ben je niet de enige. Uiteindelijk toch weer een upgrade van de auto.aan laten smeren, je bent moe en daar maken ze ook gebruik van.... Maar goed we hebben nu een grote Americaanse SUV, die moet ik zeggen ook erg comfortabel rijdt. En de kinderen hebben zo ook prima de ruimte.Dus hier kan ik mijn outletspullen ook prima in kwijt, ha ha.

Op naar het hotel. Dit ligt op twee minuten van de luchthaven af. Prachtig hotel met ruime kamers. Het parkeren van je auto kost ook gelukkig niets (maar dollar 22,50 per dag)

Nadat de koffers op de kamers zijn gebracht hebben we direct de zwemspullen gepakt en zijn naar het zwembad gegaan. Kinderen konden zo ook nog lekker even wakker blijven want we waren al behoorlijk wat uurtjes op. 's morgens om 05.45 Ned tijd opgestaan en uiteindelijk gingen we om 05.00 Ned. tijd weer naar bed. Hier was het toen pas 20.00 uur. Om een uurjte of elf waren we al weer wakker, met horten en stoten hebben we toch wel geslapen tot een uur op zes in de morgen. Malibu here we come...