Rondtour Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Rondtour Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Rondtour Los Angeles

Door: hillebillies

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag waren we rond half zeven weer wakker. Dit stond ook zo gepland want om 08.30 worden we opgehaald voor een rondtour voor een sightseeing door LA.

De tour begon in Santa Monica. Hier zijn we bij de pier geweest echter de kermis was nog niet open wat maar goed was want daar was toch geen tijd voor. Na Santa Monica gingen we naar Bel Air en Beverly Hills... Ja hier wonen ze, de sterren! We hebben de huizen gezien van Richard Gere, Madonna (die heeft er maar 3) Dr. Phil, Phil Colins, Rod Stewart. Wisten jullie trouwens dat het huis dat gebruikt werd in de Bodygard het huis was van Rod Stewart. Ik niet, maar heb het nu wel gezien. Ook het huis waar Michael Jackson overleden is zijn we langs gereden. Ook het trapje van Julia Robberts in Pretty Woman vanaf ontsnapt terwijl Richard Gere haar opwacht hebben we gezien. Ook de boetiek waar zij in het begin haar kleding uit mag zoeken zijn we langs geweest. Grappig allemaal hoor. Hierna zijn we naar Rodeo Drive geweest. Wat een winkels zeg, het duurste van het duurste met geen klant in de winkel. Die komen waarschijnlijk op afspraak zodat de winkel dicht kan. De duurste auto's staan er langs geparkeerd zo ook een massarati van 3 miljoen dollar. De eigenaar heeft deze aangeschaft 7 maanden voor zijn dood en nu rijden zijn kinderen er om de beurt in. Ook heeft hij nog een spikslinter dure Mercedes die zijn werknemers om de beurt mee naar huis mogen nemen. Voorwaarde is wel dat ze dan als eerste in de zaak zijn want de Mercedes moet voor de deur gepakeerd worden.

Vanaf Rodeo Drive richting Hollywood. Ook de letters in de bergen hebben we gezien. Op Hollywood Boulevard is de walk of fame. Hier hebben we ook veel foto's geschoten. Op Hollywood Boulevard liepen we ook Johnny Depp tegen het lijf, dit was bij het Kodak theater waar de Oscars uitgereikt worden. Hier moest Niels uiteraard mee op de foto.

Na deze vermoeiende trip, de chauffeur had zijn truck niet echt in de hand. Dit is ook erg fijn als je al een beetje wagenziek bent, maar goed dat nemen we maar op de koop toe.

's middags weer lekker aan het zwembad gelegen en daarna douchen en weer lekker gaan eten. Vanavond hebben we bij TGIF (thank god it's friday) gegeten. Dit is het favoriete restaurant van Niels. Kirsten vroeg tijdens het eten wanneer ze naar bed mocht... Nou dat doet ze thuis echt nooit!

• 20 Juli 2011 - 16:33

Alexandra:

Wat???? Johnny Depp wauw super. Niels, je hebt hem toch wel de groeten gedaan van je grote neef Marc he??? Marc is helemaal fan van hem.

Kusssssssssssssss

• 22 Juli 2011 - 15:30

Marjolein:

oh mijn hemel! wat super, JOHNNY DEPP! WAUW! kon je niet ff bellen, was ik linea direct naar je toe komen vliegen.