Dag 12 van Hill City naar Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 12 van Hill City naar Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 12 van Hill City naar Denver

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Denver

We rijden, na het ontbijt tegen 10 weg bij het hotel. We besluiten toch nog een keer langs Rushmore Mountain te gaan, daar het toch op de route ligt. Het is er nog niet zo druk, dus besluiten we het park in te gaan. We kunnen leuke mooie foto's schieten en met een strak blauwe hemel ziet er toch nog allemaal mooier uit. We vervolgens onze weg en de eerste 30 kilometer is nog mooie en afwisselend. Maar langzaam rijden we de graslanden in. Uiteindelijk rijden we zo'n 400 kilometer op een bijna kaarsrechte weg door alleen maar graslanden. We komen welgeteld 3 dorpjes tegen die bestaan uit zo'n 30 gebouwtjes. Dus eigenlijk 400 kilometer niemandsland. Ook op de weg kom je nauwelijks auto's tegen. Pas in de laatste 100 kilometer van de dag, van de totaal een kleine 600 kilometer, komen we weer in de bewoonde wereld. We zitten op de snelweg op laat zondagmiddag en het is zo'n beetje file rijden. Dit na 4 uur niemandsland. Een land vol tegenstellingen. We komen rond 5 aan in het Best Western Plus hotel bij de internationale luchthaven. Na de auto volledig te hebben uitgeladen gaan we bij ons favoriete restaurant TGI Fridays eten, gelijk nog even naar de Target om Kirsten gelukkig te maken voor schoolspullen en daarna gaan de kinderen nog even zwemmen. Een dag met de langste en saaiste rit (misschien wel ooit) wordt afgesloten.