Dag 25, Bonaire, zon, strand en snorkelen - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 25, Bonaire, zon, strand en snorkelen - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 25, Bonaire, zon, strand en snorkelen

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

05 Augustus 2017 | Bonaire, Kralendijk

Vandaag een echte relaxdag. Geen verplichtingen. Lekker uitslapen. Trudy en ik zijn om 09:00 wakker. We besluiten om naar de wasserij te gaan, om de badlakens uit te wassen en tegelijk naar de AH voor het ontbijt. Dit terwijl de kinderen nog liggen te slapen. Na ontbijt gaan we naar ons favoriete strand, ook vanwege het mooie snorkelen. De dag gaat snel voorbij met zonnen en snorkelen. We zien weer veel soorten vis en Niels heeft alvast voor zijn verjaardag een boek gekregen voor de herkenning. Het resultaat na 6 dagen Bonaire is dan ook indrukwekkend. Een grote hoeveelheid vissen, die je kan zien hebben we gezien. Met toch wel als hoogtepunten: verpleegsterhaai, zeeschildpad, dotted eagleray, rare white golden tale murray, zwemmen in een school van Blue Tang en een dansende en parende " honeycomb-cowfisch". Ongelooflijk,maar gelukkig hebben we de foto's en de films nog. We gaan 's avonds voor een snelle hap en op tijd terug voor het pakken en nog wat te chillen. Morgenvroeg om 10:25 de vlucht naar Curacao.

• 06 Augustus 2017 - 12:28

Toosvandenheuvel:

kan de verslagen lezen en zie dat jullie een prachtige vacantie hebben, het is natuurlijk ook heel apart als je tussen zo veel verschillende soorten vissen kunt zwemmen. dus vandaag naar de laatste bestemming en nog heerlijk een klein weekje uitrusten. Hier alles goed en rustig ook met Simba, vanmiddag een bakje doen [op z,n Rotterdams haha] bij ome Harrie en straks natuurlijk naar de voetbal Leeuwinnen kijken. straks een goede korte vlucht en nog fijne dagen in La Maya Beach groeten met dikke kus voor ieder een xxxx