Dag 26 Kralendijk - Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 26 Kralendijk - Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 26 Kralendijk - Bonaire

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

11 Augustus 2015 | Bonaire, Kralendijk

Vanmorgen met opstaan beetje rustig aan gedaan. Ontbeten op het balkon. Morgenochtend moeten we er namelijk ook vroeg uit, aangezien wij al de eerste vlucht naar curacao hebben om 07:00u. Vandaag gaan we nog wat strandjes opzoeken om te snorkelen en lekker rustig aan te doen. Als eerste gaan we naar het strand waar we gisterenavond gegeten hebben. Volgens de serveerster wordt er veel gedoken daar. Helaas blijkt het niet het mooiste te zijn. Nu zijn we natuurlijk ook wel al een beetje verwend geraakt. We besluiten terug te gaan naar het strand bij het vliegveld. Hier zijn we al eerder geweest en is het meest idyllisch. Wit zand, blauwe zee ( ik heb het echt nog nooit zo blauw gezien) blauwe hemel en een prachtig rif met veel koraal en vissen. En het leuke ervan is dat je hier bijna altijd alleen bent, lekker rustig dus. Daar aangekomen duikt iedereen het water in, behalve ik. Ik moet het weer even allemaal laten bezinken en een pilletje nemen. S middags ga ik met Martin een rondje snorkelen terwijl de kinderen aan het spelen zijn. Ze hebben een hut van pallets gemaakt en er staan hele grote bomen waar ze inklimmen.
Aan het eind van de middag moeten we onze auto weer inleveren, dus rond een uur of half 5 gaan we weer richting het hotel. Douchen en aankleden en dan lopen we naar het stadje voor wat te eten. Na afloop nog een ijsje bij Gio en lopen we weer lekker terug. Bij hert hotel aangekomen gaan we de spullen/koffers inpakken. Kinderen liggen al te lezen op bed. Als wij alles ingepakt hebben is het 20:45u. We besluiten om gelijk met de kinderen mee naar bed te gaan, morgenochtend gaat om 04:45u de wekker.