Dag 31+32 Willemstad - Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 31+32 Willemstad - Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 31+32 Willemstad - Curacao

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

16 Augustus 2015 | Curaçao, Willemstad

Na het ontbijt rijden we weer naar het strand van een paar dagen geleden Cas Abao. Het ie onze laatste strandbad buiten het resort. Morgenochtend moeten we de auto weer inleveren en hopen we dat we de kamer langer mogen houden. We vliegen pas om 19:30u dus het zou fijn zijn als we tot 16:00u de kamer mogen hebben. Nadat we terug komen van het strand pak ik alvast de koffers opnieuw in. Ik sorteer ze altijd direct op kleur zodat het gelijk in de wasmachine kan, uiteraard nadat alles een paar dagen in de vriezer heeft gelegen. Vrijdag heb ik al contact gehad met een van mijn collega's om de vriezer aan te zetten zodat wij dinsdagmiddag al het een en ander kwijt kunnen. Kinderen gaan douchen en zich klaarmaken voor het avondeten. Hierna liggen ze nog tot we weggaan op bed met hun telefoon. Ze zijn moe. Het lijkt altijd aan het einde van de vakantie, hoe lang je ook weggaat, dat het kaarsje opgebrand is. Het is natuurlijk ook best allemaal vermoeiend ondanks dat we wel rustmomenten inbouwen. Maar ook de wind hier maakt je slaperig en de warmte een beetje lui. Vanavond eten we Chinees en gaan hierna naar het hotel terug. Laatste avond hier. Morgenavond in het vliegtuig en dan dinsdag rond 11:00u weer terug in Nederland. Het was een prachtige vakantie met heel veel mooie, leuke en speciale dingen die we weer meegemaakt hebben. We kijken er met heel veel plezier op terug en ik denk......dat we op de eilanden zeker nog een keer terugkomen.