Dag 29 Willemstad - Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 29 Willemstad - Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 29 Willemstad - Curacao

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

14 Augustus 2015 | Curaçao, Willemstad

Martin en Kirsten rijden deze morgen samen naar de Albert Heijn. Daarmee was ze gisteren al naar bed gegaan, dus ze was redelijk op tijd wakker. Wanneer ze terug komen ontbijten we weer lekker op het balkon. Heerlijk zo'n constante termaprtuur. Overdag rond de 31 a 32 en het koelt niet verder af dan 28 in de nacht. Dat wordt weer wennen als we straks thuis zijn. Wanneer we klaar zijn, rijden we weer naar net noorden er zijn daar namelijk heel veel mooie strandjes, we bekijken er een aantal en bij 1 leggen we zelfs aan. Iedereen het water in. Er blijken alleen veel kwallen te zijn. Kirsten is als eerste het water uit met een beet. Niels en Martin volgen met wel zeker 15 tot 20 beten. Op naar het volgende. We leggen nu aan bij Port Marine. Mooi strand met ligbedden. Er wordt hier ook veel gedoken. Voor morgen staat er ook weer een duik gepland voor Martin en Niels. Kirsten wil niet. Aangezien ze zo klein is en het kleinste wetsuit nog te ruim voor haar is, stroomt het koude zeewater telkens in haar pak. Bij ons is dat 1 keer en als dat op lichaamstemperatuur is blijf je warm. Vorige keer heeft ze ook een uur gebibberd en was ze de dag daarna koortsig. De kinderen spelen veel samen. Er ligt ook Eem vlot in zee.
Tegen vijf uur gaan we weer richting hotel. Vanavond gaan we weer naar het centrum, eten we in het Rif Fort. Eens stonden binnen de 1,5m dikke koraalmuren 56 kanonnen. Het rif werd oorspronkelijk gebouwd in de 19e eeuw om het eiland te beschermen tegen een invasie van piraten en andere vijanden. Vanavond eten we Italiaans. Geen pizza want die serveren ze maar tot 18:00

• 16 Augustus 2015 - 08:56

Ma Van Den Heuvel:

Wat zullen de kids het een belevenenis gevonden hebben met de dolfijnen en wat een prachtige foto,s, nog een paar dagen heerlijk relexen is ook wel eens fijn toch. Komen Dinsdag tegen half7 bellen anders s,middags wel even groetjes X