Dag 9 Jacksonville - Outlet - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 9 Jacksonville - Outlet - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 9 Jacksonville - Outlet

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Vanmorgen zijn we rond half negen opgestaan. Wassen, aankleden en ontbijten doen we in t hotel. Kirsten wil eigenlijk niets eten. Tijdens het wassen en aankleden duikt ze telkens terug in bed. Ze is nog moe zegt ze en heeft het koud. Nu heb ik ook al keelpijn, waarschijnlijk van de airco, er kan haar ook wat dwars zitten. Tijdens het ontbijt wil ze niks eten. Ze heeft eigenlijk heel de vakantie al niet zo'n eetlust. Nou is het hier belangrijk om goed te drinken, vanwege de hitte, dat is bij haar ook altijd een punt. Ze vraagt of ik nog wat wil eten en zo niet, of dat we terug naar de kamer kunnen, want ze wil weer gaan slapen. Ze heeft buikpijn. Op de kamer geef ik haar alvast een paracetamol, want ze ziet ook erg bleek. Ook hameren we er op dat ze goed moet drinken vanwege uitdroging. Ze ligt helemaal te rillen, waarschijnlijk ook van angst dat ze hier naar een dokter moet. We laten naar constant drinken en maar liggen. Ook moet ze telkens naar de toilet om te plassen. Zelf ben ik ook vertrokken met een antibioticakuur vanwege een blaasontsteking en ik had een beetje dezelfde klachten die zij heeft. Een zeurderige pijn in de buik, geen eetlust en hangerig. Na een tijdje krijgt ze weer een opleving. Zojuist zei ze nog niet mee te willen om te gaan shoppen....nou dan is ze echt ziek, na een half uur staat ze alweer vooraan. Met een flesje water in de hand gaan we weg. We gaan richting St. Augustine waar de premium outlet zit. Onderweg moet ze alweer plassen. En echt heel veel telkens. Tijdens het shoppen moet ze om de 20 a 30 min. Maar ze drinkt ook goed voor haar doen. Ze heeft vandaag zeker anderhalve liter gedronken. Ook eet ze af en toe wat. Met het shoppen gaat het duidelijk beter, ze koopt 3 paar nieuwe schoenen, trainingspak, thsirts, truien, schooltas, broodtrommel en drinkfles. Ook Niels 2 paar nieuwe schoenen, joggingpak, broek en Martin scoort zelfs erg goed. Ikzelf heb 2 paar schoenen, ja ja ik heb er onlangs heel veel weg gedaan... Een jurk en een leren tasje. Al met al een hele koffer extra dan toen we heen gingen. Aan het einde van de dag ziet Martin nog een hele mooie leren werktas. Hij twijfelt maar vind hem ook wel erg mooi. Deze wordt dus ok nog afgerekend. Uiteindelijk vertrekken we pas rond 18:30u richting ons hotel. Kinderen willen eten bij KFC, eigenlijk al zolang we hier zijn, maar het is er nog niet van gekomen. Vanavond daarom er maar een opgezocht. Kirsten kakt weer in, is moe en wil eigenlijk niet eten. Toch maar gedwongen haar wel te laten eten en daar knapt ze ook wel weer wat van op. Zelfs tijdens het eten bij de KFC moet ze 3 keer naar de toilet. We rijden hierna even naar de apotheek voor een pakje cranberry pilletjes. Hopelijk plast ze het uit en zijn we er vroeg bij, anders morgen haar plasje maar even wegbrengen naar een dokter.