Dag 26 Niels duiken en de rest naar het strand - Reisverslag uit Pereybèré, Mauritius van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 26 Niels duiken en de rest naar het strand - Reisverslag uit Pereybèré, Mauritius van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 26 Niels duiken en de rest naar het strand

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

10 Augustus 2018 | Mauritius, Pereybèré

Zoals gisteren Martin en Niels vroeg op en om 08:30 paraat bij de duikschool. Om 10:00 gaan Trudy, Martin en Kirsten naar ons eigen strandje in Pereybere. Dan is het nog rustig. Kirsten en Martin willen gaan zwemmen tot aan het touw zo’n 300 meter uit de kust. Onderweg roept Kirsten dat ze een schildpad ziet. Martin komt erbij en inderdaad is het een schildpad. Het is er zo’n 3 meter diep en we zien hem goed. Hij is op zijn gemak. We duiken er af en toe naar toe en soms komt hij boven om adem te happen. Dan zwemmen we met hem mee. Na zo’n 20 minuten besluiten we hem met rust te laten en gaan verder. Op de terugweg komen we hem weer tegen. Rond enen komt Niels terug van zijn 2 duiken. Hij heeft weer veel gezien en is erg enthousiast over de onderwaternatuur van Mauritius. Hij heeft gelukkig e.e.a. Op de camera weten vast te leggen. ‘S middags gaan we weer naar ons favoriete Trou aux Biches. Martin besluit om voorbij het touw te gaan snorkelen. Hij komt een heel dikke grote murene tegen. Verder is het er ook mooi, dus de kinderen moeten morgen maar ook hun snorkelspullen meenemen. Rond vijven gaan we naar huis, douchen en dan wat eten. Kaartje leggen lekker op tijd naar bed.