5e dag - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu 5e dag - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

5e dag

Door: hillebillies

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

20 Juli 2012 | Verenigde Staten, Rochester

Vanmorgen waren we pas rond zeven wakker. Rustig aangedaan want vandaag gaan we shoppen. Ze geven minder weer (regen) op voor vandaag dus dan maar niet naar de national parken.

We rijden na het ontbijt naar Waterloo, ongeveer drie kwartier rijden. Kinderen zitten lekker muziek te luisteren en wij genieten van de omgeving.

Rond tienen komen we aan bij de Outletstore. Als eerste gaan we naar Tommy Hilfiger. Daar scoren we altijd goed. En zo nu ook weer. Kinderen nemen een grote kledingzak en gooien daar alles in wat ze willen passen. Ook Martin loopt met een hoop kleding richting paskamers. Mama vind je dit leuk, Mama vind dat leuk, Trudy hoe vind je dit...... Uiteindelijk is er door hun drieen voor bijna 500 dollar gekocht. Toen ze klaar waren mocht ik gaan snuffelen, met 2 zware zakken aan mijn schouders, want Kirsten moest plassen, en de rest ging mee. Nou mijn beurt komt nog wel, we komen ook nog in Florida bij de outlet.

Ook vind Niels een hele mooie schooltas waar ook een laptop inpast. Inpakken en wegwezen!!!

Rond tweeen rijden we weer terug naar het hotel. We gaan omkleden en richting het centrum van Rochester. Daar schijnt een hele mooie waterval te zijn en een leuk centrum....EHHHH waar wij terecht kwamen was het echt niet leuk! Het leek wel of we in een film terecht waren gekomen. Niet discriminerend maar alles was zwart en hing ergens rond. Terwijl we reden stonden er diverse politieauto's met daarbij auto's met ....ehh criminelen denk ik. We hebben toch maar even gecontroleerd of dat de deuren op slot zaten en zijn snel doorgereden naar de "SNEL WEG" Uiteindelijk zijn we niet uit de auto geweest maar hebben wel een hoop gezien.

Ook moest Martin onderweg weer nodig plassen. Weet niet of dat jullie het nog weten van vorige jaar in Los Angeles maar het was weer raak. Ohhh ik moet zo plassen, ik plas in mijn broek, neeeeee ik moet zo nodig.
Gelukkig komen we een grote Mall tegen waar ze altijd wel een mogelijkheid hebben om gebruik te maken van de wc. Bij binnenkomst vraag Martin waar het toilet is en word naar rij 88 gestuurd... wahaha hier staan de toiletpotten. Hij had naar de restroom moeten vragen. Ook Niels moest weer naar de wc want alles is nog niet goed op gang.

Uiteindelijk waren we rond half zeven terug in het hotel en hebben nog niets gegeten. Kirsten mag vandaag kiezen en kiest voor MC Donald's.

Rond half negen gaan ze naar bed want ze moeten alvast een beetje slaap inhalen voor New York want daar zal het elke avond wel laat worden.

Morgen rijden we naar Williamsport en gaan we met de Hiawatha River Boat een tochtje maken.