Dag 27 San Pedro Los Angeles CA - Reisverslag uit San Pedro, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 27 San Pedro Los Angeles CA - Reisverslag uit San Pedro, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 27 San Pedro Los Angeles CA

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

23 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Pedro

Vanmorgen waren we toch allemaal rond negen wakker. We gaan vandaag naar Redondo beach. We rijden rond tienen weg. Eerst nog even een broodje halen en deze eten we bij het strand op.

Gisteren bij Santa Monica was het een heel fijn zandstrand. Hier zijn het hele kleine steentjes. Eerst insmeren en laten intrekken, dan kunnen ze het water in. De bodyboards staan al klaar... Het water is ook hier best koud. Volgens Kirsten iets warmer dan gisteren. Ze wagen het toch. Er zijn best hoge golven, alleen slaan ze heel snel neer. De kleine steentjes liggen ook voor in het water. Als ze dus op de bodyboards langs de kant komen lopen de broeken vol met steentjes. Niels is dat al snel zat en vind het een rotstrand. Kirsten houd de moed er in en probeert het nog eens een keer. Niels gaat lezen, zijn derde boek is bijna uit (450blz per boek) Kirsten gaat lekker in het zand spelen.

Na een tijdje loopt Martin met Kirsten naar de pier en waagt Niels het toch nog maar een keer. Nu gaat het beter, want hij kan verder in het water komen. Als Martin en Kirsten terug komen gaat ook Kirsten het nog een keer proberen. Na de tweede keer komt ze huilend het water uit. In haar broekje zijn allemaals steentjes gekomen. Gelukkig is er een douche heel dicht bij dus daar gaan we de schade maar eens bekijken. Het kruisje van haar broekje zal helemaal vol met steentjes. Die konden er ook niet meer uit, dus geen wonder dat dat geen fijn gevoel was. Inmiddels is het mistig aan het worden. Martin haalt Niels er ook uit. Het is nu ook 14:00 uur en we wilde vanmiddag nog richting de Outlet.

Eenmaal terug in het hotel, douchen en aankleden. We doen het snel want om 15:15 uur rijden we al weer weg richting het Outletcentrum.
Hier zijn 109 stores en veel restaurantjes. We hebben best veel gekocht. De kinderen zagen natuurlijk in elke winkel wel iets naaar hun gading. Tegen half tien houden we het voor gezien. We gaan nog een ijsje kopen en gaan dan gauw naaar het hotel. De kinderen liggen rond kwart voor elf lekker op bed. Wij zitten nog even in de lounge en gaan zo ook naar bed.