Dag 28 San Pedro Los Angeles CA - Reisverslag uit San Pedro, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 28 San Pedro Los Angeles CA - Reisverslag uit San Pedro, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 28 San Pedro Los Angeles CA

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

24 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Pedro

Vanmorgen weer lekker tot half tien geslapen. Kids liggen lekker in nog even in bed met hun i-pod. Nadat ik ben aangekleed, knip ik eerst alle prijskaartjes van de gekochte kleren af en leg het op een stapel. Het is weer behoorlijk wat. Martin en de kinderen zijn goed geslaagd. Ik iets minder.

Rond half elf gaan we eerst broodjes halen en richting het Seal-strand. In de verte zien we de bewolking/mist al hangen. We rijden eerst langs long-beach. Ook dit ziet er erg leuk uit.E Een echt vakantiedorpje. Veel winkeltjes, restaurantjes en terrasjes. Seal-beach is net zo iets. We lopen eerst de pier af. Hier is een viswedstrijd bezig denken we, want er staan zoveel mensen te vissen. De kinderen willen heel graag met hun bodyboards het water in. Wij vinden het te koud, maar zij willen perse. Er zijn mooie govlen om op te surfen. We halen de bodyboards uit de auto en wat badlakens. We laten het ze maar proberen. Het gaat ze best goed af. Tot Kirsten een duik maakt en haar buik over het zand schuurt. Dan voelt ze opeens ook de kou en heeft het gelijk gehad. Onder 2 badlakens wordt ze warm. Niels blijft het nog wel even proberen, maar als wij hem na een half uur eruit halen, protesteert hij niet. Het was best koud, zei hij.

Hierna rijden we naar het hotel. Daar schijnt de zon wel. De kinderen lekker in het zwembad en wij op een bedje. Het zwembadwater is verwarmd, dus heerlijk voor ze. Rond kwart voor vier ga ik me alvast douchen. De rest volgt rond vieren. We gaan vanavond naar Hollywood boulevard. Het is onze laatste avond. Morgenavond om 17:30 uur vliegen we als het goed is richting Amsterdam. Thuis is het dan 02:30 uur.

Als we richting Hollywood rijden is het weer heel druk op de weg. Echt rijen vol met auto's, ongelofelijk! Tijden herleven weer als Martin weer moet plassen en het niet kan. Chips, ben ik het flesje vergeten....

We eten vanavond bij Calafornia Pizza Kitchen, op Hollywood Boulevard. Rond half gaan we lopen over de Boulevard. Het is gezellig druk. We lopen nog even de shops in en eten bij de MAC nog een ijsje. Tegen kwart over negen lopen we weer richting de auto. Het is nog een kleine drie kwartier rijden richting het hotel. Kirsten is best moe. Elke avond is eigenlijk te laat voor haar. Rond half 11 liggen ze dan lekker op bed. Morgenavond slapen we in het vliegtuig, is de bedoeling.

We kunnen weer terug kijken op een prachtige reis. We hebben heel veel gezien, gelopen, gedaan. Niels en Kirsten vinden als hoogtepunten toch wel het jetskien en paardrijden. We hebben heel veel foto's/video-opnames gemaakt. De vier weken zijn echt voorbij gevlogen!

• 25 Augustus 2013 - 08:39

Corry:

zo goeiemorgen.het laatste verslag! het was weer prachtig.zit vroeg te lezen.was gisteravond om half tien naar bed gegaan.dus nu beetje uitgerust!wel fijn dat jullie morgen er weer zijn hoor.mis de schatjes erg!wens jullie een goeie reis en tot morgen !kusssss ma