Dag 25 San Diego CA - Los Angeles CA - Reisverslag uit San Pedro, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 25 San Diego CA - Los Angeles CA - Reisverslag uit San Pedro, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 25 San Diego CA - Los Angeles CA

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

21 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Pedro

Vanmorgen rond kwart over acht wakker. Martin en ik pakken alles alvast in. Kinderen liggen nog lekker wakker te worden. Tegen negenen zijn we gepakt en aangekleed en klaar om te vertrekken.

Onderweg rijden we eerst naar de Subways voor een ontbijtje. Er moet ook nog getankt worden. Daarna op weg naar de outletstores. Het valt een beetje tegen. Tommy Hilfiger is gesloten vanwege verbouwing. Nike Store is er niet een aantal winkels hebben geen kinderkleding, dus na een uurtje houden we het al voor gezien. Kirsten heeft wel 2 paar Sketchers en twee leuke t-shirts van GAP gescoord.

Vanaf de outletstores is het nog anderhalf uur rijden naar onze laatste bestemming, San Pedro the Port of Los Angeles. Onderweg is het weer hartstikke druk. Weer vele banen het heel veel verkeer van links en recht. Rond kwart over een arriveren we. We brengen alle bagage in de kamer en gaan richting het strand. Dat is hier dichtbij. Er staat wel veel wind maar we zoeken een beetje beschutting. Zo rond half vijf gaan we nog even bij het zwembad van het hotel kijken. De kinderen nemen nog even lekker een duik en dan gaan we douchen.

Vanavond willen de kinderen eten bij de Panda Express. Hier in de buurt zit ook nog een groot outletcentrum en de bedoeling was om daar naar de Panda Express te gaan. Onderweg is het weer vreselijk druk. Wat blijkt de Panda Express zit niet bij de outlet maar in een andere winkelcentrum. We kunnen het niet vinden. We besluiten terug te gaan naar de outlet en gaan daar naar TGIF. Het is inmiidels half 8 en we stikken van de honger.
We kijken niet eens op de kaart maar bestellen gelijk. Na het eten kijken we nog even een paar winkeltjes en gaan dan naar huis omdat alles om 21.00 uur sluit.

Rond half elf liggen de kinderen lekker op bed. Ze zijn moe. Nog vier nachtjes. Het aftellen is begonnen.......

• 22 Augustus 2013 - 08:35

Corry:

goeiemorgen!luc is net gearriveers.nog slaperig.ligt onder plaid haha!vraagd elke dag hoelang nou nog?dinsdag ook geweest lex invallen .petra was ziek? zo het ga nu opschieten he?ik vind niet erg hoor haha@leuk die verslagen hoor.blijf je er beetje bij!ga morgen met jol nachtje vd valk!gezellig.badpak mee.nou tot maandag.nog even genieten!allemaal dikke knuffel .groetjes ma