Dag 15 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen tot half negen geslapen, daarna in het hotel ontbeten. Niet in elk hotel zit er ontbijt bij maar deze keer dus wel. Dat scheelt weer een ritje naar de Subways. Hier hebben ze ook pindakaas, dus dat is voor de afwisseling ook wel eens lekker. Ook staan ze Belgische wafels te bakken.

Voor het ontbijt heb ik er al een was in gedaan. Inmiddels is dit aardig opgelopen. Zowel in New York als in Washington was er geen gelegenheid om je eigen was te doen. Terwijl we ontbeten hebben kan de volgende was er al weer in en de rest in de droger. Zo hebben we weer frisse onderbroeken.

We hebben besloten om niet naar de parken te gaan. Het is snikheet en pokke druk, zoals Martin zich uitdrukt. We hebben navraag gedaan en de wachtrijen zijn inderdaad behoorlijk druk... Aangezien we twee jaar geleden de parken allemaal meerdere keren hebben bezocht in een minder drukkere tijd, is de beslissing unaniem.

`s morgens dus lekker aan het zwembad doorgebracht. Aangezien alle andere hotelgasten wel naar de parken zijn hebben wij het zwembad voor ons alleen. Kinderen kunnen dus doen en laten wat ze willen. Ze zitten dan ook constant in het water. Dat is maar beter ook want ´s morgens om 10.00 uur is het al 35 graden. Vandaar dat we besluiten in de middag te gaan outletten.....daar is het tenminste lekker koel. In alle winkels, hotels, restaurant waar je maar komt daar draait de airco op volle toeren.

We shoppen tot we het niet meer kunnen dragen....of betalen hahaha. Makkelijk joh zo´n creditcard! Martin en de kinderen hebben behoorlijk in kunnen slaan. Ik zelf heb alleen een broek bij Tommy. De rest is allemaal goed geslaagd bij Tommy Hilfiger, Adidas en Nike.

We eten wat op het foodcourt bij de Premium outlet en gaan daarna nog een aantal winkels af. Eenmaal thuis, rond half negen, springen de kinderen weer lekker het zwembad in. In de tussentijd strijk is alles alvast weg zodat de volgende was weer opgehangen kan worden.

Rond half elf ligt iedereen uitgeteld in bed.