Dag 18 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

02 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Kinderen hebben heerlijk geslapen ieder in eigen bed. Normaliter moeten ze samen in een bed aangezien hier op de hotelkamers twee kingsize bedden staan.

Terwijl Martin naar de Subways gaat voor ontbijt, en alvast wat strandspullen gaat kopen, smeer ik de kinderen alvast in. Des te eerder kunnen we zo naar het strand.

Tegen tienen lopen we dan richting het strand. Kinderen zijn niet uit het water te slaan. Golfje springen, kastelen bouwen, schelpen zoeken. Tegen eenen gaan we even in onze kamer wat eten en weer insmeren. Ook even uit de zon is niet verkeerd want het is weer behoorlijk warm. Het water in de zee is net soep zo warm, dus niet verkoelend maar wel heerlijk. Zwemmen in de Noordzee zal je ons niet zo snel zien doen maar hier! Heerlijk!

´s middags gaan we weer lekker terug tot zo tegen vijven. We gaan even droge badkleding aandoen en weer eten aan het strand. Dat was gisteren zo goed bevallen. Heerlijk relaxed uitkijkend op de zee. Na het eten lopen we weer richting het strand, kinderen duiken gelijk het water weer in. Er zijn rond deze tijd (tegen achten) nog meer kinderen aan het spelen. Drie jongens zijn met hun vader visjes aan het vangen met een net.....Daar zitten ze dus met hun neus bovenop. Zeker tot zonsondergang spelen ze in de zee, tot het echt te donker wordt.

Douchen en naar bed! Kirsten verlangt echt naar bed zegt ze. Morgenochten moeten we weer een beetje bijtijds op want dan gaat onze reis weer verder richting Bonita Springs.

• 04 Augustus 2012 - 07:35

C Van Rijs:

goeiemorgen.het is nog vroeg hier maar ben klaarwakker dus er uit en jullie verslagen lezen.wat een indruk joh.dat van die badkamer weet ik als geen ander.ook die droogblazers.haha herrie he?zondag komen jan en toos koffie drinken.erg gezellig!en dan begint de laatste week voor jullie.(en voor mij) erg lang als je hier alleen zit hoor.vooral de eerste 2 weken.het weer hier is diep triest.elke dag regen! na volgende week woensdag gaat het beter worden zeggen ze??nou ga mn haar wassen moet nu zelf doen.maar het is schoon !geef niels en kirsten dikke kus en tot horens gr ma