Dag 18 Cortez CO - Page AZ - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 18 Cortez CO - Page AZ - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 18 Cortez CO - Page AZ

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

14 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Page

We ontbijten vanmorgen in het hotel. Na het ontbijt gooien we de auto weer vol en gaan dan nog even tanken en water halen. Tegen tienen rijden we weg richting Page. In deze plaats is weer veel te bekijken.

We komen rond half twee aan in het hotel, blijkt dat de klok weer een uurtje terug is gegaan. Hier is het dus pas half een. Onze kamer is al klaar dus eerst de bagage naar de kamer. Snel de zwemkleding aan en richting het zwembad. Het is hier ook behoorlijk warm, zo rond de 35 graden.

Tegen half vier gaan we aankleden en gaan we naar de Horseshoebend. Op facebook heb ik hiervan een foto gezet. Een redelijke wandeling afwaarts door zand en stenen. Bij aankomst zijn we even stil. Wat prachtig! Er worden veel foto's gemaakt. Het is helaas wel een beetje bewolkt dus volgens de heren zijn de foto's niet zo mooi. Ik hou de kinderen een beetje in de gaten, want het is hier behoorlijk hoog. Rond vijven lopen we weer richting de auto. Dit is weer iets zwaarder, want nu moeten we opwaarts en de temperatuur is nog niet gedaald.

Daarna eerst iets eten in het dorp. Vanavond is het een mexiaan/italiaan. Ja die combinatie bestaat ook. We hebben lekker gegeten. Niels probeert ook echt van alles en is niet meer af te schepen met een kindermenu.

Na het eten wordt er nog lekker even gezwommen. Het zwembad is tot 22:00 uur open en s avonds is het toch veel leuker om te zwemmen. Kirsten is niet uit het bubbelbad te slaan.

Kirsten gaat na het douchen gelijk slapen. Niels mag nog even lezen. Zijn boek is al weer bijna uit, dus als we weer een superstore tegenkomen moet er weer een nieuw boek gescoord worden. Het is al zijn tweede boek van ruim 400 blz en aangezien we volgende week minder te bezichtigen hebben en meer aan het strand/zwembad liggen zullen we dus nog maar een boek halen. Kan hij alvast iets afschrappen van zijn boeklenlijst voor Engels voor het 2e jaar.

Martin en ik gaan lekker buiten zitten