Dag 20 Page AZ - Grand Canyon AZ - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 20 Page AZ - Grand Canyon AZ - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 20 Page AZ - Grand Canyon AZ

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

16 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanmorgen rond achten opgestaan. Spullen in de auto en richting de supermarkt. Broodjes gehaald en op weg naar de Grand Canyon.

Rond half 1 komen we in de buurt van de Grand Canyon. De eerste plek met een mooi uitzicht wordt alvast bezocht. Het is een stukje lopen, maar wat wij de laatste tijd gewend zijn, is het een kippe-eindje. Het uitzicht is prachtig. Heel imposant.

We rijden verder in de richting van het National Park Grand Canyon. We rijden door het park om zo aan de andere kant van het park, ons hotel te vinden. Onderweg bekijken we nog een en ander. Het uitzicht is niet helder. De lucht is heel blauw waardoor het weerkaatst en een mooie foto helaas niet mogelijk is om te maken.

Het is erg warm ,dus we besluiten eerst naar het hotel te gaan. Inchecken en lekker naar het zwembad. We gaan het vanavond gewoon nog een keer proberen. We hebben heerlijk gezwommen en zijn lekker afgekoeld. Rond vijven gaan we eten, want willen we op tijd voor de zonsondergang in het park zijn, moeten we vroeg zijn. De zon gaat hier al om 19:15 uur onder. Na het eten dus richting park. Wanneer we rijden

De vraag is wel of dat we de zonsondergang zien, want het is bewolkt. We blijven wel staan, want het uitzicht is wel heel imposant. Helaas zien we de zonsondergang niet. We gaan richting het hotel. Het wordt snel donker en er is geen verlichting.