Dag 22 Laughlin NV - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 22 Laughlin NV - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 22 Laughlin NV

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

18 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Laughlin

Vanmorgen lekker tot negen uur geslapen. Daarna in het hotel bij de Subways een broodje gehaald. Vandaag gaan we naar de Colorado River. Die ligt hier langs het hotel.

Badlakens en koelbox in de auto. Kinderen alvast een keer ingesmeerd want het is hier ongelofelijk warm. Vanmorgen begint het al met 95 graden, dus wat zal het vanmiddag worden. We vinden een lekker plekje aan het strand. Het zweet breekt je daarbij uit, dus gaan we gelijk even verkoeling zoeken. En verkoelding is het, de rivier is koud! Het zal misschien 20 graden zijn, maar als de buitentemperatuur 46 is dan is dat echt verkoelend.

Na lekker afgekoeld te zijn gaan Martin en ik even lekker liggen. De kinderen spelen in het water. Niels heeft een Jetski gezien en heeft daan zijn zinnen opgezet. Terwijl ik me op mijn buik draai en mijn zonnebril afzet, wordt ik in mijn voorhoofd gestoken door een horzel. Precies op mijn haargrens. Het brand het prikt als een gek. Koud flesje water er op, maar het helpt niet echt. Ik ga het water maar even in.......Na een tijdje zakt het gelukkig wel, maar kan nu (maandagavond) het plekje nog steeds niet aanraken zonder dat het pijn doet.

Aan het strand staan allemaal overdekte strandtentjes. De mexicanen hebben die met hun families in beslag genomen. BBQ's enorme koelboxen, de duvel en zijn ouwemoer hebben ze bij hun. Zelfs een eigen jetski waar ze om de beurt een ritje op maken. Wij liggen in de felle zon zonder enige bedekking. Een van de mensen komt zeggen dat wij gerust bij hun onder de overkapping mogen komen zitten als we last hebben van de zon. En als we ijs nodig hebben kunnen we dat uit de koelboxen pakken. Zo ontzettend gastvrij! Wij gaan er zelf niet onder zitten maar zetten wel onze koeltas eronder.

Rond half drie besluiten we terug te gaan naar het hotel. Als we in de auto zitten zien we een bordje met South Beach Jetski Rental. Onze jehova getuigen heeft dat natuurlijk ook gezien. We rijden er heen om te vragen hoeveel dat dat kost. Kirsten en ik blijven in de auto zitten. Ze komen terug met de prijzen. Je bent niet verzekerd, je moeit je creditcard achterlaten voor schades etc. Maar we doen het toch maar! De gezichtjes van de kinderen, glunderend. Als eerste krijgen ze een film te zien met alle gevaren etc. Zwemvesten aan en de Jetski wordt naar het water gebracht.

Martin is de chauffeur en neemt als eerste Niels mee. Ze scheuren het water op. In het begin is hij toch een klein beetje angstig, want het gaat best hard. Na een kwartiertje wordt Kirsten afgelost. Deze snelheidsduivel is echt nergens bang voor. Als ze terug komt, glunderd ze van oor tot oor, vet cool gaaf! Zo wisselen ze af. Maar ik moet er toch ook aan geloven. Ook is ga een ritje bij Martin achterop. Daarna gaan ze met z'n drieen nog een ritje en dat zit het uur er al weer op. Ze vinden het zo gaaf dat ze er zelf ook een willen hebben. tuurlijk! Martin brengt alles terug (zwemvesten etc) Gelukkig geen schade gemaakt, dus er worden geen kosten in rekening gebracht.

Hierna rijden we naar het hotel om te douchen.Aan de overkant van de weg is een winkelcentrum. Daar lopen we even heen. Het valt een beetje tegen. Terwijl ik naar de toilet ben loopt Martin een juwelier in. Daar heeft hij een mooie ketting voor me gekocht.

Vanavond eten we bij Chili's. Na het eten willen we nog wat foto's maken van de verlichte hotels maar het is alweer gaan bliksemen en regenen. Kirsten is doodsbang hiervoor. De foto's lukken ook niet echt. Hierna gaan we richting het hotel en gaat in iedergeval Kirsten alvast naar bed. Niels mag nog even lezen.