Dag 16 Oranjestad - Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 16 Oranjestad - Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 16 Oranjestad - Aruba

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

01 Augustus 2015 | Aruba, Oranjestad

Kinderen werden vanmorgen pas tegen 09:45u wakker. Date is met name voor Kirsten redelijk laat. Niels slaapt sowieso wel uit, maar het is zonde om hier je dagen te verslapen. We doen redelijk rustig aan. Na het ontbijt, het is dan al 11:45u, gaan we naar het eiland van het hotel. Snorkelspullen mee. Met een boot wordt je er heen gebracht. Als je op het eiland aankomt staat er al iemand te wachten met badlakens. Het staan plenty strandstoelen langs het strand. Ook hangen er aan de palmbomen hangmatten. Er is ook een groot restaurant bij, maar de obers lopen ook over het strand. Het is werkelijk een paradijs.. Je valt over de leguanen en salamanders. Er zijn twee stranden, tenniscourt, basketbalveld. En.....er staan zelfs roze flamingo's, ongelofelijk. Waaien doet het hier ook behoorlijk en normaal hou ik daar absoluut niet van, maar hier is het wel lekker. Met een hele bus haarlak hou ik mijn haar wel een "beetje" in model. Het is af en toe coupe windy....maar goed we zijn op vakantie. We blijven tot 17:00u op het strand en nemen dan weer de boot terug. Vanavond moet Kirsten echt wel een keer op tijd, uiterlijk 21:30u. We eten vanavond bij een Chinees. Buiten het centrum, met alleen maar lokale bevolking. Echt heel lekker en leuk. Na het eten nog een ijsje bij Haagen Daz. Kirsten ligt nu lekker op bed, Niels ligt op ons bed te lezen. Wij hebben hier zo'n ongelofelijk lekker bed, ik denk nog lekkerder als thuis. Vanuit onze slaapkamer lopen we zo de douche in. Een hele mooie ruime kamer.

• 02 Augustus 2015 - 14:40

Alexadra:

Zo, de verslagen allemaal kunnen lezen thuis. Internet was hoog in de bergen ontzettend traag (ALS je internet had) Wat een gave verhalen allemaal. Geniet er lekker van! Groetjes van de Stammetjes