Dag 15 Miami Beach - Oranjestad Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 15 Miami Beach - Oranjestad Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 15 Miami Beach - Oranjestad Aruba

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

31 Juli 2015 | Aruba, Oranjestad

Zoals gezegd garage om 05:45u de wekker al. Martin is al aangekleed. Hij was al om 05:00u wakker en kon niet meer slapen. Wij hebben wat meer moeite om er uit te komen. Eenmaal opgestaan kleden we ons snel aan, tanden poetsen en de laatste spulletjes in de koffers doen. Uitchecken, auto halen, volgooien en rond 06:20u rijden we weg. Het is een klein half uur naar de luchthaven. Eerst moeten we onze auto inleveren. Dit gaat redelijk snel, alles is in orde. Daarna met de koffers naar het vliegveld. Eerste met de lift naar de 4e verdieping en daar staat een shuttle trein klaar die ons wegbrengt. Als we aankomen in de vertrekhal, zien we meteen dat we niet de enige zijn. We proberen de incheckbalie te vinden, maar het blijkt dat je je moet inchecken bij een machine. Op 6 machines, 1 dame die helpt en 30 wachtende, ongeduldige mensen. Iedereen praat door elkaar, het is een hectiek van jewelste. Als wij aan de beurt zijn, is het gelukkig zo voor elkaar. De machine spuugt de kofferlabels en instapkaarten uit. Hierna moeten we weer in een rij staan om de koffers in te leveren. Efficiëntie is ver te zoeken. Gelukkig is Martin altijd heel geduldig. Na het inleveren van de bagage moeten we in de rij staan om onze handbagage te laten checken. Al met al zijn we ruim 2 uur verder voordat we bij de gate aankomen. Eerst nog wat broodjes kopen voor ontbijt. Uiteindelijk mogen we rond 09:45u het vliegtuig in en vertrekken we rond 10:30u. Het is maar 2:20u vliegen en dus arriveren we rond 13:00u. Bij de bagageband klinkt al een chill muziekje. Het rare is dat men Nederlands praat. Je bent aan de andere kant van de wereld maar je kan gewoon je eigen taal spreken. We nemen een taxi naar ons hotel, het is maar 15min rijden. Daar aangekomen is onze kamer nog niet klaar. Ik haal snel wat zwemkleding uit de koffers en we verkleden ons in de toilet. Het hotel heeft een prachtig zwembad en ligt aan een stuk privestrand. Ook heeft het een eigen privé eiland wat voor de kust ligt. Daar mogen dus alleen de gasten van dit hotel komen. Met een bootje wordt je er heen gebracht. Als je op het eiland aankomt krijg je een badlaken. Kirsten heeft direct al veel plezier met een aantal Nederlandse meisjes en die zien we af en toe eens. Rond 18:30u gaan we douchen en aankleden voor het avondeten. Aruba is wel een duur eiland. Heel veel rijkerere Amerikanen komen hier op vakantie en dat is goed aan de prijzen te zien. We laten het dus ook maar uit onze broek hangen, althans Martin

• 01 Augustus 2015 - 13:15

Corrie V Rijs:

hallo lieverds.allereerst niels gefeliciteerd!fijn dat julie weer veilig in Aruba aangekomen zijn!vandaag rotdag.alleen maar janken.is zo n erg ongeluk gebeurd met een jongen van hier 19 jaar.word op dit moment begraven 400 man verwachten ze!heel parkeerpl bij action is afgesoten voor de auto s die er zijn is met zn motor verongelijkt !reed in belgie voor kankerstichting.heb zn moeder !!vreselijk hij werkte bij de jumbo!pim vanden berg!heel ambacht is verslagen!lex kent hem ook!!
    net je zonnescherm weer laten zakken!is warm hier nu tot dinsdag! s middags komen mart zn ouders een bakkie doen .gezellig!
    zal blij zijn als er weer iemand thuis is !zo stil! maar geniet van dat mooie land en wel uitkijken he?dikke kus van mij en tot horens!xxxx