4e dag - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu 4e dag - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

4e dag

Door: hillebillies

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Vanmorgen pas rond half zeven wakker. Na een lekker ontbijtje gaan de kinderen nog even zwemmen. Terwijl Martin bij hun blijft pak in onze spullen weer in. Zo lossen we elkaar af, en kan Martin alles weer in de auto zetten.

Rond negenen vertrekken we vanuit het Hotel in Niagara naar the falls. Om half tien hebben we de boot die vaart tot onder de waterval. Spectaculair! Kirsten liep al een dag te miepen dat ze het niet wilde want ze vond het zo eng. Hij kan toch niet omvallen net zoals die boot in Italie. Kan je nagaan hoe ze alles opslaan. Vanaf het moment dat we op de boot zijn glundert ze alleen maar en roept hoe fantastisch dat het is. Als we terug varen vraagt ze zelfs of we nog een keer gaan! Nou denk het niet, dit bootreisje van een kwartier kost
€ 50.00....maar daarbij kregen we wel een hele mooi blauwe poncho. Het was het geld wel dubbel en dwars waard want het was een hele ervaring. Op het moment dat je dicht bij de waterval komt, dan krijg je een plens water over je heen.

Na een kwartier stonden we dus weer aan de wal. We zijn toen richting de waterval gelopen. Uiteraard zijn er weer veel foto's gemaakt en video-opnames. We hebben ongeveer 5 km gelopen om alles van zo dicht mogelijk te bekijken. Rond eenen zijn we toch behoorlijk moe en lopen terug naar de auto. Het is weer behoorlijk warm geworden en daar wordt je ook wel loom van. We eten onderweg nog even een ijsje. Terwijl we het ijsje eten merkt Martin op dat de kinderen ons later wel zullen meenemen als ze van die mooie reizen maken, waarop Kirsten antwoord: Als jullie gestorven zijn pik ik al jullie geld...nou daar moesten we toch wel even om lachen.

De rit die nu volgt gaat naar Rochester. Dit is ongeveer 1.45 uur rijden. Een mooie rit langs grote groene bossen.

We arriveren daar rond drieen. We hebben toen lekker gedouched en een beetje relaxed. 's avonds nog even wat boodschappen gedaan en gegeten bij Olive Garden(Italiaans)

O ja, ik heb ook al wat wassen gedraaid, en uiteraard gestreken. Aangezien we niet voor iedereen 30 dagen kleding/ondergoed bij hebben en het toch wel erg lekker is om elke dag een schone kleding aan te doen, zal er ook gewerkt moeten worden.