Dag 3 Las Vegas / Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 3 Las Vegas / Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 3 Las Vegas / Death Valley

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Vanmorgen zijn de kinderen vroeg wakker. Al om 04:00 uur liggen ze te draaien en te woelen. Ze kunnen niet meer slapen. Om 05:00 uur besluiten we er om er maar uit te gaan. We gooien de plannen maar om en gaan vandaag richting Death Valley. Eigenlijk zouden we daar pas morgen heen gaan, maar nu we toch zo vroeg wakker zijn besluiten we om nu maar te gaan.
Na het wassen en aankleden vertrekken we om 06:00 uur richting supermarkt. Daar halen we broodjes voor onderweg en voor het ontbijt. Rond 06:45 uur rijden we weg. Het is ongeveer 2,5 uur rijden vanaf Las Vegas. Tegen negen uur bereiken we de Death Valley. Het voordeel om er zo vroeg te zijn is dat het nog redelijk koel is. Rond 11:00 uur is het 112 graden Fahrenheit oftewel 44,4 graden Celsius. Onderweg komen we nog een Coyote tegen die uiteraard gefotografeerd moet worden door Niels. het liefst ziet hij een slang, die hij dan met een stok omhoog wil halen om te fotograferen, ja ja! Nadat hij dit met een serieus gezicht gezegd had, kwam er een insect langs zijn oren vliegen.....Hij had even niet in de gaten dat ik zat te kijken, want hij rende voor zijn leven. Wat hebben we gelachen zeg, jullie hadden zijn gezicht er bij moeten zien. Een rood verhit angstig hoofd wat heel graag een ratelslang zou willen zien van dichtbij, duhhhh.....

Tegen tweeën komen we weer terug in ons Hotel in Las Vegas. Ook daar is het behoorlijk warm. Op naar het zwembad. Hete water koelt lekker af. Daar blijven we tot tegen vijven. Douchen en aankleden voor het avondprogramma. Vanavond gaan we naar Fremontstreet. Dat is het oude Las Vegas. Twee jaar geleden zijn we daar ook geweest, en dit wilde we absoluut nog een keer zien.
Eerst eten we daar bij een Italiaan. Rond achten wordt het donker en wordt het plafond in de straat geheel verlicht. Afwisselend op muziek van Bon Jovi. Erg indrukwekkend weer.

Omdat het vanmorgen zo vroeg was, gaan de lichtjes rond 21:15 uur toch echt uit. We gaan terug naar het hotel en lekker naar bed. Hopen dat we morgenochtend iets langer kunnen slapen.

• 05 Augustus 2013 - 08:44

Gabie:

dat moet volgens mij een leuk gezicht geweest zijn hahahaha...ik ga weer alles met plezier meelezen hoor....have fun!!!!!