Dag 4 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 4 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 4 Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn nog niet helemaal in het ritme. Vanmorgen rond zessen wakker. De kinderen gaan even Chillen, lezen iPod-en (nieuw woord) Tegen achten vertrekken we voor een ontbijtje. Even buiten het hotel zit een Mexicaan waar je kan ontbijten. Lekker geroosterd brood met eieren en spek. Na het ontbijt gaan we op pad. De bedoeling is dat we een aantal hotels van binnen gaan bezoeken. Vanuit de Mexicaan gaan we Richting het MGM hotel. Martin wil foto's maken van het hotel aan de overkant. Het MGM hotel zijn ze momenteel aan het verbouwen aan de buitenkant. Terwijl we staan te wachten hoor ik ineens een hoop gegil en zie een man naar beneden vallen, zeker van een meter of 30. De platen waar hij mee bezig is vallen ook naar beneden. Martin gelooft mij natuurlijk niet en zegt dat zijn alleen die platen joh. Waarom blijft iedereen dan zo rustig staan. We horen mensen praten over dat er iemand gevallen is en binnen een aantal minuten staan er politie, ambulance en brandweer klaar. Deze man wordt afgevoerd met de Ambulance. Kirsten merkt op dat als het haar vader was geweest zij nooit meer naar school zou gaan. Ook de ouder van deze man zullen wel nooit meer naar het MGM gaan.....leuke kinderpraat.

Nadat we het Luxor en Mandala Bay hebben bezocht gaan me met een milkshake van Mc D weer richting ons hotel. Het is weer erg warm. Nu lekker weer naar het zwembad. Boekje lezen. Niels heeft inmiddels al zijn boeken die hij bij hem had al weer uit. ik had nog zo gevraagd nog een boek te moeten bestellen voor hem. Nee hoor ik heb nog een boek van 400 blz liggen......Had ik het nou toch maar gedaan, want die heeft hij uit. Evenals zijn Donald Duck pocket die hij van zijn tante heeft gekregen voor de vakantie. Nu hier maar op zoek naar een Engels boek....snijdt het mes aan twee kanten. Kan hij gebruiken voor school.

s'avonds eten we bij de Panda Express. lekker Chinees. Daarna richting de Eifeltoren. Een mega casino & restaurant. Je mag er helemaal naar boven, uiteraard tegen betaling. Een prachtig uitzicht! Er wordt veel gefotografeerd en gefilmd. Rond kwart over negen gaan we weer naar beneden en richting het Bellagio Dit hotel heeft prachtige fonteinen.

Op de terugweg richting ons hotel nog even een ijsje mij de Mac en dan lekker naar bed. We maken ons op voor het laatste nachtje Vegas. Volgens Kirsten komt ze hier echt nog wel een keer als ze volwassen is. Nee wij kunnen dan niet mee, dan zijn wij te oud.

• 04 Augustus 2013 - 07:43

Corrie:

haha wat een leuke verhalen!die kirsten!heerlijk!het is wel erg warm he?hier nu wat koeler 28 grpffff ben even uit maar ga weer terug! is pas half 8 !hoor me nog!gr en kusjes Ma