Dag 10 Torrey - Vernal - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu Dag 10 Torrey - Vernal - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Martin Trudy Niels en Kirsten Heuvel - WaarBenJij.nu

Dag 10 Torrey - Vernal

Blijf op de hoogte en volg Martin Trudy Niels en Kirsten

06 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Vernal

Vanmorgen waren we rond half negen wakker. Na het ontbijt vertrekken we richting Vernal. Net zoals gisteren rijden we eerst weer door valleien, zonder weer een auto of huis tegen te komen. Na een tijdje veranderd de omgeving. Je kan zien dat we richting de Rocky Mountains rijden. Hier komen we af en toe wel een dorpje tegen, met anderhalf huis en een paardekop.Als je soms de huizen ziet, vreselijk aftands. Een rommel, ze bewaren echt van alles. Dat komt ook dat ze de ruimte hebben. Daar hebben wij geen last van. Weg wat weg kan, dan hebben we weer meer ruimte. Maar hier........oude roestige auto's naar het huis. Alle huizen hebben ook nog een caravan er naast staan. Nee hier zouden we niet willen wonen, daar zijn we het wel over eens.

Als we onderweg een supermarkt tegen komen, besluiten we maar om inkopen te doen. Je weet nooit wanneer we weeer een volgende tegen komen. Er wordt weer water en fruit ingeslagen. De kinderen nog wat lekkers en we rijden weer door. Het is vandaag een flinke rit van ruim vier uur.

Rond kwart over drie komen we aan in het hotel. De lucht betrekt en het ziet er naar uit dat er regen komt. We gaan in het hotel maar even lekker zitten. Na een kleine drie kwartier komt de zon er weer door en het heeft uiteindelijk niet eens geregend. We gaan naar het zwembad. Tegen zevenen gaan we eten. Vernal is een wat grote plaats en die hebben dus een Walmart. Na het eten besluiten we daar even heen te gaan, want ik moet wasmiddel hebben. In het volgende hotel, daar zijn we 3 dagen, wil ik toch wel een wasje draaien. Kirsten haar tas is ook onderweg afgescheurd, dus daarvoor moeten we ook even kijken. Uitendelijk gaan we weer met een aantal tassen weg. Niels een leesboek, Kirsten een nieuw koeltasje voor de overblijf, een nieuwe rugtas en een nachthemd van One Direction. Als we af staan te rekenen staat ze alweer bij andere dingen van One Direction te kijken. Ik zeg tegen haar: hallo kijk eens wat je hier allemaal hebt. Zegt ze: rustig rustig, ik kijk alleen maar, dat wil niet zeggen dat ik het ook wil kopen, relax....Nou hou dan je gezicht maar eens in de plooi...grrrrr

Bij terugkomst gaat Kirsten naar bed en gaan wij (MTN) nog even buiten zitten. Het is nog heerlijk!

• 07 Augustus 2013 - 14:15

Corry:

prachtige verslagen weer!zo ben je er een beetje bij.zou me rot lachen om die muts.wat is ze toch bijdehand he?het is wel erg ruig he als je t zo leest..echt wat voor niels!het regent hier vandaag.heerlijk!even afkoelen een paar dagen!jullie voelen je benen toch wel s avonds zeker?jee al dat geklauter!nou lees alles met veel plezier!nou ga door met klimmen en klauteren haha .allemaal dikke kus en tot horens gr ma

• 08 Augustus 2013 - 21:47

Alexandra:

Hey Hillies,

Ff de tijd genomen om jullie avontuur in the States te lezen. Zo te lezen hebben jullie het weer goed naar jullie zin.Leuk om zo te lezen wat jullie allemaal ondernemen. Geniet er lekker van!
    Dikke kus aan mn kindjes en aan jullie natuurlijk.

Groetjesss